Klanttevredenheid

Wij streven naar tevreden klanten, om dit te bevorderen willen wij u verzoeken onderstaand klanttevredenheidsformulier in te vullen. Wij zullen uw gegevens gebruiken om onszelf te verbeteren. Continue verbetering staat bij ons hoog in het vaandel.

Hoe bent u bij APS terecht gekomen, en in geval van meerdere aanbieders waarom heeft u voor APS gekozen?
*

Kwam de planning van het project overeen met de afspraken en/of de verwachting?
*

Hoe was de werkwijze van de veldploeg, inclusief de contacten (is het terrein netjes achtergelaten, wist u dat we kwamen/zijn geweest)?
*

Hoe was de wijze waarop de resultaten van het bodemonderzoek zijn gepresenteerd en uitgelegd (is de uitslag van het onderzoek duidelijk overgebracht)?
*

Hoe was de uiterlijke verzorging van de rapportage?
*

Bent u tevreden over hoe de communicatie met APS verlopen is?
*

INDIEN VAN TOEPASSING Bent u tevreden over het vervolgtraject?


Overige opmerkingen


Projectgegevens
*
*

*
*